IOANNINA
Ναυπηγήθηκε το 1896 στα ναυπηγεία Barclay, Curle and Co της Γλασκώβης, Σκωτία, για την Castle Line, Βρετανική σημαία, με το όνομα Dunolly Castle (βλέπε φωτο). Χαρακτηριστικά του πλοίου: 4167 γκρος τονάζ, 368 πόδια μήκος, 46,3 πόδια πλάτος, ταχύτητα 12 κόμβοι. Μία τσιμινιέρα, δύο κατάρτια. Καθελκύστηκε στις 4 Νοεμβρίου 1896. Η ιστορία του πλοίου χαρακτηρίζεται από τη μεγάλη εναλλαγή ιδιοκτητών. Μέχρι το 1905 εξυπηρέτησε γραμμές της Castle Line. To 1905 επωλήθη στη Δανέζικη εταιρεία East Asiatic Company, μετονομασθέν σε Juliette. Τον Απρίλιο του 1907 μεταφέρεται στη θυγατρική της Ρωσική εταιρεία, την Russian American Line, μετονομασθέν σε Arconiya. Κάτω από τους νέους ιδιοκτήτες έκανε τέσσερα ταξίδια με επιστροφή από το Λιμπάου (της σημερινής Λεττονίας και τότε Ρωσίας) προς Ρόττερνταμ και Νέα Υόρκη. Το 1908 επωλήθη στην εταιρεία Continental Rhederi A.G. του Αμβούργου, μετονομασθέν σε Hittfeld. Το 1910 επωλήθη στην D.M. Los του Πειραιά, και πήρε το όνομα Eleni. To 1913 επωλήθη και πάλι, αυτή τη φορά στην Εθνική Ατμοπλοΐα της Ελλάδος, μετονομασθέν σε Ioannina. Υπέστη μετασκευές με αποτέλεσμα να εξυπηρετεί 60-1ης, 50-2ης και 1750-3ης θέσης επιβάτες. Ξεκίνησε το πρώτο ταξίδι του κάτω από τη νέα ιδιοκτησία στις 30 Οκτωβρίου 1913, όταν απέπλευσε από τον Πειραιά για Καλαμάτα, Πάτρα και Νέα Υόρκη. Συνέχισε τα δρομολόγιά του μέχρι τις 15 Δεκεμβρίου 1917, ημέρα κατά την οποία τορπιλίστηκε από το Γερμανικό υποβρύχιο U-156 και βυθίστηκε περί τα 150 ναυτικά μίλια Bορειοδυτικά της Μαδέϊρας των Αζορών.