SPAARNDAM

Ναυπηγήθηκε το 1881 στα ναυπηγεία Harland and Wolff, στο Μπέλφαστ της Βόρειας Ιρλανδίας, για λογαριασμό της White Star and Dominion Lines, Βρετανική σημαία, με το όνομα Asiatic. Εξυπηρέτησε διάφορες γραμμές. Χαρακτηριστικά του πλοίου: 4368 γκρος τονάζ, 427,8 πόδια μήκος, 41,9 πόδια πλάτος, ταχύτητα 13 κόμβοι. Μία τσιμινιέρα, τέσσερα κατάρτια εξοπλισμένα να φέρουν ιστία.  Δυνατότητα εξυπηρέτησης 975 επιβατών: 75-1ης θέσης και 900-3ης θέσης επιβάτες. Καθελκύστηκε στις 30 Απριλίου 1881 με ταυτόχρονη μετονομασία του σε Arabic. Στις 10 Σεπτεμβρίου 1881 ξεκίνησε το παρθενικό του ταξίδι από το Λίβερπουλ για την Νέα Υόρκη και στις 2 Δεκεμβρίου του ιδίου έτους απέπλευσε για το τρίτο και τελευταίο του ταξίδι σ’αυτή τη γραμμή. Ακολούθως ναυλώθηκε στην Occidental & Oriental Line και στις 4 Φεβρουαρίου 1882 απέπλευσε από το Λίβερπουλ για Χονγκ Κονγκ και Σαν Φρανσίσκο μέσω Σουέζ. Στις 30 Μαρτίου 1887 επέστρεψε στη γραμμή του Βόρειου Ατλαντικού και έκανε δρομολόγια Λονδίνο-Κουΐνσταουν-Νέα Υόρκη, ώσπου στις 12 Μαΐου 1887 επανέλαβε τους πλόες Λίβερπουλ-Νέα Υόρκη. Το 1888 πέρασε στη γραμμή του Ειρηνικού Ωκεανού κάνοντας ταξίδια Σαν Φρανσίσκο-Γιοκοχάμα-Χονγκ Κονγκ, ενώ το 1890 άλλαξε χέρια, πωληθέν στη Holland-America Line, Ολλανδική σημαία, με αλλαγή του ονόματος σε Spaarndam. Εξυπηρέτησε τη γραμμή Ρότερνταμ-Νέα Υόρκη. Ξεκίνησε το πρώτο ταξίδι στις 29 Μαρτίου 1890. Το 1899 του έγιναν αλλαγές στο πλαίσιο των οποίων καταργήθηκε η πρώτη θέση και πλέον προσεφέροντο μόνο δεύτερη και τρίτη. Τελευταίο ταξίδι στη γραμμή της Νέας Υόρκης έκανε στις 7 Φεβρουαρίου 1901. Οδηγήθηκε σε διαλυτήριο του Preston της Αγγλίας το ίδιο έτος.